Son Yazılar

Wonder Women -Diana'nın Hikayesi

ruhsa.blogspot.com
Başrollerinde Gal Gadot ,Chris Pine,Robin Wright,Danny Huston un paylaştığı aksiyon gerilim savaş türünde olan film DC yapımı.
Konusuna bakalım☝
Tanrı tarafından yaratılan bir adada yaşayan amazon kadınlarının kraliçesi olan Hippolyta ( Connie Nielsen) in kızı olan prenses Diana (Gal Gadot) bir günün birinde ölmek üzere olan Amerikalı casus Steve (Chiris Pine)i kurtarır ve Steveden adadan başka yerlerde de hayat olduğu hatta oralarda bir savaşın olduğunu öğrenir.Diana bu savaşı durdurmak için savaş tanrısı Aresi öldürmekten başka çarenin olmadığını öğrenir  ve bizim dünyamıza adım atar.

Oyuculara ve Afişlere bakalım☝
ruhsa.blogspot.com.tr
Amazon kadınları
ruhsa.blogspot.com.tr
Wonder Women a yardım eden arkadaşları
 ruhsa.blogspot.com.tr
Kötüleeeeerrrr 😡
ruhsa.blogspot.com.tr
Steve-Diana

...
Marvel mı?  DC mi? yıllardır soruluyor bu sorular benceeeeee sonuna kadar Marvel ama şu aralar Dc atakta bknz Wonder Women.Dc filmleri genellikle beğeneni azdır ama Wonder women bu düşünce yapısını kırmaya gelmiş anlaşılan ve kırdı da!.
Efendim filmde Diananın hikayesinden ayrı bir sürü konu ve olay yaşanıyor  film güzel güzel olmasına ama ana konudan bazı yerlerde o kadar çok uzaklaşılmış ki ben ne izliyorum diyorsunuz zaten öyle nefessizce izleyemezsiniz filmin süresi 2saat 21 dakika  izlerseniz de bi takım sorunlar yaşayacağınızdan eminim . Bknz ben filmi izlerken 2 yada 3 kez ara verdik neden derseniz genel ihtiyaçlar ve tabi ki filmin uzunluğu da bu konuda yardımcı oldu sağolsun.😑
Film finale gelene kadar o kadar çok olay oldu ki ıvır zıvır asıl amaç neydi unuttum bi ara bu bir eksi benim için .
En çokta değinmek istediğim başrol kadın ve erkeğin uyumu oldu resmen birbirleri için biçilmiş kaftanlardı ikisinin olduğu sahneleri izlerken resmen zevk aldım.
Filmde başka filmlerde olduğu gibi nerelerden geldiği belli olmayan  süper kahramanlar yoktu sadece Wonder Women a odaklandık buda güzel bir şeydi. 
Wonder Women  şiddetin ve kötülüğün insancıl doğası üzerinde yarattığı tez herne kadar yer yer basit ve fazla olsa da o bir atımlık ve eğlencelik süper kahraman filmlerine göre baya yerinde bir savunma.
ruhsa.blogspot.com.tr

Eskiden yeniye bir sürü Wonder Women girdi hayatımıza ama hiçbiri Gal Gadot kadar güzel ve yetenekli değildi.Kadını buldum bir daha da bırakmam zaten baya iyi oyuncuymuş tebrikssss 👏

Şuraya bir Teaser
                    ...

 Süper kahraman filmlerinden benim şu günlerde vizyona girmesini heyecanla beklediğim Deadpool 2 var bi girsede izlesek diyorum  accayip merak ediyorum.😎Sizinde izlediğiniz Marvel veya Dc filmleri varmı? yada vizyona girmesini bekledikleriniz?













Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

6 yorum:

  1. Merabaaaa :) Ben böle filmlerden pek anlamam ama.gideyim de bi başarılar dileyim tanısayim die geldim :) Allah yolunu açık etsin 💕

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim bol bol beklerim :D

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar :) Dc'nin en iyi seçimlerinden birisi (oyuncu kadrosu olarak) Gal Gadot oldu zaten bence. Kadın bir harika gerçekten :) En son Justice League'i de sırf onun için izledim diyebilirim :D
    Deadpool aldı başını gidiyor zaten, Marvel da öyle. Yakında Black Panther de gelecek vizyona. Çok sempati beslemediğim bir hero olsa da adamlar öyle bir fragman yapıp görsellik bahşediyor ki filmlerde, şimdi o bile ilgimi çekiyor :) (Gerçi bir online oyunda Black Panther oynamıştım ama o sayılmaz:D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede Gal Gadot cuk diye oturmus filme.Justice league yi de izlemek istiyorum ama Deadpool kadar degil🤓 Bu arada hoşgeldin bloguma 🤗

      Sil
    2. Deadpool tartışılmaz iyi zaten. Sinemadan gülmekten gözlerimden yaşlar gelerek çıkmıştım sinemadan. Yıllarca geri plana itildi karakter ama iyi ki Ryan Reynolds gibi iyi bir oyuncu (ki kendisi de hayranıymış ve de çok uğraşmış filmin çekilebilmesi için) canlandırdı. Şu an sanırım Iron Man ile aynı fan çoğunluğuna sahip Deadpool. Robert Downey Jr. rolü bırakırsa başrole Deadpool'umuz oturacak gibi :) Ryan Reynolds'ı beğeniyorsan en sonki filmi Hitman's Bodyguard'ı önerebilirim. İzlemesi çok keyifliydi :)
      Hoşbulduk, bana da beklerim:) sevgiler...

      Sil
    3. Ya Iron Man ı bırakmaz inşallah Robert adam onunla bütünleşti çok iyi bi kere :D. Hitman's Bodyguard da bakayım ben bi -,-

      Sil