Son Yazılar

Phantom Detective/ 2016

ruhsa.blogspot.com
                Başrollerinde Lee Je Hoon,Go Ara,Kim Sung Kyun yer alıyor.

Phantom Detective konusuna bakalım☝ 
Hong Gil Dong   (Lee Je Hoon) müthiş bir hafızaya sahip olan aldığı davaları bir çırpıda çözüme ulaştıran yetenekli bir dedektiftir.Birinin izini sürerken zorlandığı bir dava ile karşı karşıya kalır fakat
bu yolda karşısına çıkan iki küçük kız çocuğunu da alarak davaya devam etmek zorunda kalır.
...
     Phantom Detective oyuncularına bakalım☝  
Dedektif Hong Gil Dong olarak (Lee Je Hoon) u izliyoruz ben daha önce kendisini  With You Tomorrow  dizisinde izlemiştim.Bi insanın sesi bu kadar mı etkileyici olur ya çok hoş bir ses tınısı var arkadaşın fena yani.😍  
Phantom Detective

E bu dedektif kendi başına herşeyi yapmıyor tabikide patronu Hwang (Go Ara)

ruhsa.blogspot.com
Çocuk Oyuncular Dong Yi (Roh Jeong Eui )ve Mal Soon (Kim Hana)

ruhsa.blogspot.com

Kang Sung İl yani psikopat katili (Kim Sung Kyun

   ...
Evvettt gelelim film hakkındaki genel görüşlere Efendim filmi çok beğendim Polisiye aksiyon ve gizem hepsini içinde barındıran bi film.Ama tabiki bu bana yetermi yetmezzzz aklıma en çok takılan soru
 -Go Ara bu rolü neden kabul etti ?Niye böyle bir soru soruyorsun derseniz efendim rol çok küçük Go Ara nın sahnelerini saysanız bir elin parmağını geçmez bide başrol demişler. 😏
Phantom Detective

Bence filmde en iyi sahneler Hong Gil Dong un Sherlock gibi Takıldığı sahneler -o kafa nasıl çalışıyor? demeden edemedim. Zaten oldum olası Sherlock tarzı filmleri severim insanı başka bir dünyaya götürüyor, her şeye farklı açıdan baktırtıyor insana benim kanımca...Devam edecek olursak en keyif alarak izlediğim sahnelerden biri de çocukların dedektife yardım etmeye çalıştıkları yerler oldu o kadar tatlıydılar ki 😍
Neyse efendim benim filmle ilgili genel fikrim izleyin izlettirin 😄💣

Filmin Fragmanı🙋
10/9.5











Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

0 yorum:

Yorum Gönder