Son Yazılar

Ayla / 2017

ayla filmi konusu oyuncuları

~Oscar Adayı Türkiyemizin Milli gururu AYLA ~
Evet efendim film vizyona gireli bir hafta olmuş bile bana daha gidip izlemek nasip olmadı. dönen fragmanlar olsun teaser'ler olsun bizi bizden aldı götürdü mutlaka izlemeliyim dedirtti ki izliycem de neyse efendim konumuza geçelim 

Konusu:1950 yılında Kore Savaşına katılan Süleyman Astsubay ile savaş alanında bir 5 yaşında bir kız çocuğu bulur çocuk yetim ve ne yapacağını nereye gideceğini bilemez
Astsubay 5 yaşındaki kızı yanına alır ve ona  Ayla ismini verir  sonra Baba-Kız gibi olurlar. Beraber 15 ay durduktan sonra savaş sonuçlanır ve türk askerleri geri çekilmek yani Türkiye'ye geri dönmek için emir alırlar .Fakat Astsubay Ayla'yı bırakıp gitmek istemez.Ama kanunlar gereği yanında da götüremez..İkisi yeniden buluşabilecek mi?? buluşursa peki ne zaman ????


ayla hakkında herşey
Oyuncular 

Efendim tablodan aşağı yukarı filmde kimlerin olduğunu görüyorsunuz.İsmail HACIOĞLU ndan tutun Erkan PETEKKAYA ya kadar birsürü isim var.
Benim şaşırdığım ise çok fazla yıldız oyuncu olması.... bilenler bilir Ayla filminin yapılacağı yani çekileceği açıklandığında  ortalama bir film olur düşüncesi hakimdi hepimizde ama bizde yani en azından bende diyeyim:) .Hikayenin  bu kadar dram yüklü olması belki buna biraz yardımcı olmuş olabilir diyorum ben .
Türk oyuncuları haricinde Güney koreli oyuncuları biraz incelersek (Neden Türk oyuncularından bahsetmiyorsun Ruhsa derseniz hepimiz onlara aşınayız hepsi birbirinden yıldız isimler bildiğinizi düşündüğümden) 1950'lerin  Ayla rolünde Kim Seol'ü görüyoruz bu kızımızı Reply 1988 de izlemişim meğer  araştırmalarım sonucunda öğrendim 2010 Ayla'yı ise Lee Kyung Jin. Daha dikkatli bakarsak  youtube den patlayan Chaby haricinde Kim Byoung Soon,Kang Yeon Jeong,Johnny Young yer almakta.
Efendim film iyi hatta baya iyi çok çok iyi tanıtımları falanda iyi yapıldı ama şu var film G.Kore de Vizyona girmeyecekmiş nedendir? bilinmez ortak yapım olan bir film neden diğer ülkede yanı G.Kore de vizyona girmiyor düşündürücü açıkcası...

Fragman


İyi seyirleeerrr🙂




Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

2 yorum:

  1. Güzel yazı olmus ellerine sağlık bloğunu takipteyim.yazıların gerçekten çok etkili . başarılarının devamını diliyorum..

    YanıtlaSil