Son Yazılar

Gel Otur Bi Çay İçelim

Bak yazı tipi öyle olmıycak! şablona kaydetmeden çıkmışsın hadi bir daha uğraş.Tema uymadı bu seferde ....Ha Ne başladık mı ?
Selam ey güzel insan sana şuan dert yanmak üzereyim eğer sıkılırsan ahanda o aşağıdan yeni posta geçebilirsin ama yookkk ben seni dinliyim diyosan al bi bardak çayını kahveni öyle dinle çünkü anlatıcaklarım baya uzun yazıda uzun😀 
Bu posta geldiğine göre az çok ''bu kız burda napıyo?'' modunda olduğunu biliyorum ve evet ben napıyorum burda gecenin bir yarısı sıcacık yatağımdan fırlayıp bu postu yazıyorum sana.

Açıkçası biraz içimi dökmek rahatlamak istedim neden dersen bu blog açma sürecinde baya yıprandım gözlerim mi ağrımadı uykularım mı kaçmadı neler neler.Yahu 'Bu blog işi o kadar zor mu yaww😏' yada 'fazla abartıyosun' diyorsundur belki ama deme güzel insan deme valla bak! bu iş o kadar zormuş ki beynim yandı bi ara harbi üşütüyordum😓.
Birde şöyle bir şey var bir insanın işi hiç mi rast gitmez bir insan evladına hiç mi yardım edilmez vallahi edilmedi ya ...Bak şimdi dinle
Benim ilk temam pembeli  bloggerın temalarından biriydi ama o kadar çok eleştiriye maruz kaldım ki değiştirmek zorunda kaldım kullanışıda yoktu tabi oda ayrı 😬.
Neyse ben temamı değiştirdim tabi öyle tema değiştirmek Ha! diyince olmuyor kendime uygun temayı bulmak iki günümü aldı o temayı kendime uyarlamak da bir günümü velhasıl kelam bindir emekle çıktı bişiler ortaya çıktı çıkmasınada sen 3 gün sonra blog temasının mobile uygun olmadığını öğren!.Bildiğin günlerce uğraştığım şey çöpmüş 🚯 nasıl sinir olduysam o gece zor uyudum. Neden dersen bi önceki süreci daha yeni atlatmış yazılarımı yazmakla meşgulken çatttttttttt damdan düştüm😔 Neyse bu şok Süreci çok uzun sürmedi neyseki.Başaladımı  bu seferde nerde mobil uyumlu tema var onu araştırmaya neyse bir günde onu araştırdım bulduğum tema baya hoşuma gitti tabi sevinçten havalara uçuyorum nihayet uğraşmadan yapacağım diye ama gel gör ki başka blogda denerken fark ettim alt menüler falan karman karışık düzenlemeye çalışıyorum yok olmuyor.Öyle böyle derken mecburen vazgeçtim gönlümün efendisinden Ahhh Ahhh belki şuan o temam olsaydı....

Neyse neyse işte tabi benim için o süreç yine başladı Tema Arama😨 neyse şu anki kullandığım temayı buldum allahtanda kurtuldum karmaşık kurmaşık temalardan.Tabi bu temanında turuncu olmasından memnun değilim ama yapacak bir şeyim yok maalesef ileride ayarlıcaz artık Css falan çünkü bu renk ıyyyy allah düşmanımın bloguna vermesin😁.Bloga gelirsek seoyla meoyla bi süre uğraştıktan sonra nihayet şeklini aldı arkadaş.
Kıssadan hisseye ben bu blogu 2013 te açmıştım fakat ne bi yazı ekledim ne bir tema şimdi neden uğraşıyorsun dersen; artık izlediklerimi dinlediklerimi paylaşmak istiyorum o yüzden.

Birde size tavsiyem hiçkimseden hiçbişi beklemeyin yoksa ben gibi beklerseniz  daldan dala konarsınız sonradan aklım başıma gelmese daha gezerdim de neyse.

Yani güzel insan eğer blog işine falan soyunursan haberim olsun elimden geldiğince yardımcı olurum -bana olunmadı en azından bir insan evladına yardımım dokunur.
Neyse efendim olan oldu artık bende bu mecradayım... Blogger dünyasında yerimi aldım bundan sonra taktik maktik yok BAM BAM BAM!

Not:İlk 20 yazım maalesef ki eski blog temama uygun olarak yaptığım için mor olarak kaldı eğer oralara yolun düşerse çokta şeyyapma😉





Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

6 yorum:

  1. Mesele blog teması değil aslında. Önemli olan blogu güncel tutmak. Fazla takma kafana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet de maalesefki blog temasının da etkeni büyük neden dersen izleyiciyiciyi etkiliyor :)

      Sil
  2. boşver takma kafana böyle şeyleri bende ilk açığım zamanlarda çok zorluk çektim ama dostlar tanıdıkça yardımcı oldurlar sağolsun biraz onlar biraz kardeşim öylelikle 10 cu yılım bitti 11ci yılıma giriyorum şimdi:) sana da daha nice güzel yıllar olsun inşallah sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 yıl mııı :O Wawwww saygıyla eğiliyorum önünde helal olsun :)

      Sil
    2. Evet canım 10 yıl bitti :) Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler.. bak güzel yürekli kardeşim Fatofotofan güzel bir kartpastal etkinliği başlatmış sende katıl çok keyifli oluyor :) bloğumda var linki beklerim :) sevgiler

      Sil