Son Yazılar

Just Between Lovers Konusu ve Oyuncuları

ruhsa.blogspot.com.tr


Başrollerinde  Junho, Woo Jin A Lee Ki Woo ve Kang Han Na 'nın yer aldığı yapım dram ve romantik türünde.

Just Between Lovers konusu 
bakalım☝
Lee Kang Do (Junho) çocukluğundan bu yana futbolcu olmak isteyen biridir fakat günün birinde bir kaza yaşanır ve Kang Do'nun babası ölür kendisininde bacağı yürüyemez hale gelir ve 3 yıl boyunca rehabilitasyon görür.Anneside kanserden vefat eden Kang Do hem anne ve babasının ölümüne üzülürken bir yandan da  ailesinden kalan borçları ödemeye zorlanır.Futbolcu olmak hayaliyle çıktığı yolda artık suçlu halıne gelir.

Just Between Lovers oyuncuları
 bakalım☝
ruhsa.blogspot.com.tr
ruhsa.blogspot.com.tr

ruhsa.blogspot.com.tr
...

Dizi aralık ayında yayınlanacak ve bu dört gencimizin hayat mücadelesini izleyeceğiz.Bu sezon  fantastik konulu çok film var bakalım onların arasında parlayabilecek mi?

Junho'yu çooookkk severim bi iki filmde izlemiştim heh! şey Twenty ve Gizli takip -izlemeyenleriniz için öneririm ikiside mükemmel filmler- 
Woo Jin A  yani başrol kadınımızı hiç bir yerde izlemedim ilk olacak bakalım oda izlersem ✌
Kang Han Na da bizim Moon Lovers'daki kötü prensesimiz ekrana yakışıyor kızımız maaşşallah😊
Dizi 11 Aralıkta 2017 de ekrana gelecek.

Teaser

Daha ayrıntılı bilgi için diğer yazı Tık tık


Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

4 yorum:

  1. Çocuğun oyunculuğunu sevdim ama kız nedense itici geldi, son 2 bölüm kaldı bi' getiremedim dizinin devamını.
    (artık buralardayım her yere yorum yazarım artık :D)
    ayyy o mimarın boyu neydi maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa bu dizi benim izlenecek listemde du du anlatma 😂.Ahhhh Junhooo tabii yaa😍

      Sil
  2. Merhabalar, büyük blog takip etkinliğinden geldim ve derhal takipe aldım. Sizi de bekliyorum.. :) https://kelimeleringucu1.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil