Son Yazılar

Aralık 2017'de Çıkacak Kore Dizileri

Aralık 2017'de çıkacak ve öne çıkan kore dizileri bunlar eksik gördükleriniz varsa lütfen yorum bölümünden ulaştırın 😊

Untouchable
ruhsa.blogspot.com.tr

I'm Not a Robot
ruhsa.blogspot.com.tr


 The Black Knight
ruhsa.blogspot.com.tr

Two Cops
ruhsa.blogspot.com.tr

A Korean Odyssey(Hwayugi) 
ruhsa.blogspot.com.tr


Jugglers
ruhsa.blogspot.com.tr


Just Between Lovers
ruhsa.blogspot.com.tr


Bad Guys 2
ruhsa.blogspot.com.tr

Doubtful Victory 
ruhsa.blogspot.com.tr

  • Dipnot: Öne çıkan diziler olarak derlenmiştir.
Yeni başlayacak kore dizilerinden ilginizi var mı?

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

6 yorum:

  1. Dikkatimi çeken bir kaç dizi var içlerinde. Mutlaka bakıcam. Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba.Annesinin Prensesi bloğunun sizi tanıtım yazısını okudum ve sizi merak edip ziyarete gelmek istedim:)
    Ne hoş bir bloğunuz var.Kore dizileri çok ilgi alanıma girmiyor aslında ama bu tanıtımlardan sonra izleyebilirim birkaçını diye düşündüm.
    Daha çok son zamanlarda yayınlanan bazı Türk dizilerinin Kore dizilerinin kopyası olduğunu duymuştum.
    Bana da beklerim bu arada.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinnn 😊 evet çocugu dizi öyle yeni çikan dizilerin %50 kore dizisinden uyarlama 🤠

      Sil