Son Yazılar

Love, Lies / 2016

ruhsa.blogspot.com

1940'lı yıllarda geçen filmde Han Hyo-Joo,Chun Woo-Hee,
Yoo Yeon-Seok  başrolleri paylaşıyor 

Konusuna bakalım☝

Jung So Yool (Han Hyo-Joo) Giseng olarak eğitim alırken okula yeni gelen  Seo yeon hee(Chun Woo-Hee) ile tanışır ve arkadaştan öte olurlar taki söz yazarı Kim yoon woo (Yoo Yeon-Seok) askerden dönene kadar.

...

Gisaeng:Kore tarihinden önce ve eski Korede şarkı söyleyen dans eden resmi sanatçılara verilen isim 
..
Efendim spoi vermek gibi olmasın ama film bize kıskançlığın neler yaptırabileceğini  gösteriyor.
Ben çok beğendim filmi Hyo Jo intikam almak benim işim der gibiydi filmde güçlü kadın rollerini çok severim güçlü olduğu kadar naif olan.
Film başlarda biraz yavaş ilerlesede sizi sıkmıyor yavaş yavaş hikayeyi seriyor önünüze.
Bide şöyle bişi var filmi izlerken yaşananları görünce ya benim başıma gelseydi demeden edemedim açıkcası 😕

Film fragmanını da bırakayım şuraya 😁


10/9





Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

0 yorum:

Yorum Gönder