Son Yazılar

Black Knight: The Man Who Guards Me Konusu ve Oyuncuları

ruhsa.blogspot.com.tr
Başrollerini Kim Rae Won ve Shin Se Kyung'un olduğu yapım romantik,fantastik ve dram türünde.

Black Knight Konusu 
Bakalım☝
Başarılı bir iş adamı olan Moon Soo Ho(Kim Rae Won) Jung He Ra (Shin Se Kyung) aşık olacak fakat 200 yıldır  ölmeyen Sharon (Seo Ji Hye)  olayları karmaşık hale getirecek ve Moon Soo Ho sevdiği kadın için savaşacaktır.

Black Knight Oyuncular 
Bakalım☝
ruhsa.blogsot.com.tr

ruhsa.blogspot.com.tr

...
Rae Won u Doktors'dan tanıyoruz zaten ✌Shin Se Kyung ise  The Bride of Habaek ile pek bir çıkış yakalayamadı umarım bu diziyle kader tersine döner.


Sharon karakterindeki ablamızda Secret-Jı Eun  kardeşiymiş daha önce 49 Days da falan rol almış kendisi ama pek hatırlayamadım açıkçası 😓. Ve son olarak son zamanların yükselen yıldızı Kim Hyun Joon  diziye dahil olmuş iyide olmuş yakışır .

Black Knight: The Man Who Guards Me konusu olarak kore dizilerine havalı girecek gibi görünüyor. Hwayugi tıktıkile neredeyse aynı dönemlerde yayına girecekler bakalım bakalım bu yarışın kazananı kim olacak 👀
Aralık güzel geçeceğe benziyor 😍

Teaser
⥴⥳
Güncelleme
⥴⥳
Normalde izlediğim dizilere ayrı bir yorum ve replik postu hazırlarım fakat bu diziyle ilgili bir şey yapmayacağım ve yorumlarımı ahanda burda paylaşıvereceğim şipşak😀.Hızlı vesikalık misali😂.

Neyse efendim neden ayrı bir sayfa yapmıyorsun derseniz eğer dizi o kadar kötüydü ki açıkçası buna üşendim.
Black Knight: The Man Who Guards Me Konusu ve Oyuncuları

Bir kadro bu kadar mahvedilemez inanın bana diziyi tamı tamına 12.bölümde bırakmış bulunmaktayım.Ve dizide 12.bölümde dahil hiçbir şey olmadı ve her bölümü 1 saat olan bu gereksizlikte bir diziyi izlemek istemedim.Birde 20 bölüm olduğunu düşünerek bu kararı verdim.

Oyunculara lafım yok allah var hepsi işinin ehli insanlar Shin Se Kyung hariç tabiki kadını ilk defa izliyorum ve eleştirenlerin ne demek istediklerini anlamış bulunmaktayım.

Dizinin konusuna dönecek olursak  ne kötüler kötü ne iyiler iyiydi.Dizi aslında ilk bölümde o kadar güzel bir başlangıç yaptı ki anlatamam hakikaten iyiydi yani.Cidden ikinci bölümü merak uyandırdı neyse izledikçe izledikçe bıkkınlık usanmışlık çöktü üstüme.
Black Knight: The Man Who Guards Me Konusu ve Oyuncuları
Ne diziden kareler alabildim nede gif o derece darladı beni.Neyse işte senide yarım kalmış dizilerin arasına yolluyorum The Black Knight belki bi gün karşılaşırız✋.Anyonnn💣


Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

9 yorum:

  1. Konusu güzelmiş hemen izlemek lazım v😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bilirsin ama demedi deme çok yavaş ilerleyen bir dizi ^-^

      Sil
  2. söylemiştiiin çizdim üstünüüü diziniin :)

    YanıtlaSil
  3. Finalina baxdim mohtesem olmasa da bu final sayesinde hec vaxt yadimnan cixmiyacaq ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bıraktığım yerden sonra en son finaline baktım o final 🙅

      Sil