Son Yazılar

Meloholic Konusu ve Oyuncuları

ruhsa.blogspot.com dizi tanıtımı
MELOHOLİC YORUM VE REPLİK İÇİN TIKTIK
Başrollerinde Yunho, Kyung So Jin,Han Joo Wan ve Ahn Sol Binin yer aldığı yapım fantastik-romantik türünde ve 10 bölüm.
Meloholic konusu ☝
İnsanların ellerine dokunduğunda onların zihinlerini okuyabilen bir adam olan (Yoo Eun Ho) Yunho  ve iki kişiliğe sahip yani kişilik bozukluğu olan Han Ye Ri (Kyung So Jin) e aşık olmasıyla bütün olayların pimi çekilir.

Meloholic oyuncuları ☝
ruhsa.blogspot.com.tr dizi tanıtımı
Afiş
ruhsa.blogspot.com.tr dizi tanıtımı

Dizinin senaryosunun oluşumu 1.sahne kayıt :
+: Senarist
-: Asistan
xxx
+Ver bakalım ordan biracık I Hear Your Voice evladım
-Buyrun efendim.
-Efendim sanki eksik bir şeyler var bişiler daha mı eklesek 
+Aaa dur dur! geçen yıllarda çok tutan bir dizi vardı neydi o adamın adı Heh! Ji sung oynuyordu hani.
-Kill Me Heal  Me  mi efendim
+Evet Evet o bir tutamda Kill Me Heal  Me  kattıkmı ohh misss tadından yenmez.
...
Efendim üstteki konuşma tamamen hayal ürünüdür😛
...
Üsteki konuşmadan da anlaşılacağı gibi dizi ayrı ayrı iki dizi olan Kill me Heal me ve I Hear Your Voice'n birleşimi gibi geldi bana ama tabi ki izleyip görücez😉
Başrol kızı diyorum nerden hatırlıyorum nerden hatırlıyorum diyordum ki buldum Kim Bok Ju dizisindeki ikinci kızmış meğer kızımız kendini geliştirmiş başrole gelmiş hadi bakalım Fytinggg💗
Yunho'nun askerden sonraki ilk dizisi  oyunculuğu konusunda eleştirilere maruz kalsada durmak yok yola devam diyenlerden oda.

Konusu etkileyici  bölüm sayısı az çerezlik birşeyler arıyorsan 🎺
-Dizi ''Melo Holic'' adlı bir weptoondan uyarlanmıştır-

Teaser


Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

2 yorum: